Steka

Lugn dag i skolan idag, gick 8-11.
Gjorde dock klart engelskaläxan vid 1 inatt så det var jobbigt att gå upp 6, borde lära mig o börja plugga tidigare. Halv 12 är inte bästa tiden att börja plugga på tror jag.

Nåväl, gick och åt med Carl sen bar det av mot gymmet. Själv, men taggad till 200% ändå. Riktigt bra gick det också.
Målet och motivationen var att slå Jonathans 10a på 40kg i uppåtlutande hantelpress.

Gjorde 10 med krafter kvar, la ner hantlarna och tog upp 42,5 för första gången någonsin i uppåtlutande. 6 reps, fan va gött det kändes.

Ligger kvar på 105 eller något kg över och mår rätt bra på denna vikten, har inte dietat på ca 3 veckor. Blev lite för jobbigt med skolan, nästa söndag börjar jag dock igen, inte lika hårt som sist. Formen är bra från och till men målet med denna dieten är att få mig i mitt livs form och det ska jag bannemig lyckas med på några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0