Ojdå

Inte skrivit på över en vecka, måste försöka komma ihåg o skriva :P

På senaste tiden har det inte hänt så mycket, gymmet har gått bra, skolan har vart jobbig och gått från och till bra och har sökt lite sommarjobb utan lycka.

Idag går jag i skolan 11-18, sista körkortslektionen och sedan in i köket för första gången på massor med veckor, kul!
Skönt att det är storkök också så slipper jag börja med att traska i skolan till 22.

Efter skolan ska jag till gymmet, köra rygg och biceps. Det ska gå fan så bra, igår gick brösten inte så bra. Hade extrem huvudvärk hela passet och även hela dagen, vet inte riktigt varför.. Åt bra, drack bra och var gla hela dagen.
Idag tar jag med huvudvärkstabletter in case of emergency

Ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0