Helg

Som ni märker så uppdaterar jag inte så ofta, mycket att göra och är inte jättesugen på att skriva men det blir någon gång ibland.

Nu är det helg iallafall, får se vad som händer. Vila imorgon och ben på Söndag, är så jävla taggad. Har även fixat o trixat lite på dieten, har pausat från den några veckor. Blev lite för mycket i skolan så jag kände att jag inte riktigt kunde fokusera på den. Från nästa Söndag börjar jag dieta igen, ska bli kul. Kör kvar på Protein Kolhydrat som funkar ganska bra på mig, men ändrar lite.

Idag tränade jag armar och det gick jävligt bra faktiskt, var taggad på biceps men inte lika mycket på triceps, när det väl blev dags så ändrades det och triceps gick också jäkligt bra.
Formen kändes inte jättebra men styrkan var bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0