Green Street Hooligans 2

Armar var det på schemat idag.
Det gick riktigt bra. Mer kontakt, bättre utförande men ändå mer vikter än sist.

Skivstångscurlen körde jag maxsetet på 50kg, vet inte hur många jag hade hjälp på men 9 sammanlagt blev det.
Sen hade jag totalt hjärnsläpp vad jag skulle köra, var inte direkt taggad på något annat än skivstångscurl och tricepsövningarna, när jag kände att för mycket tid hade gått åt att tänka så tog jag bara ett par 15kgs hantlar, satte mig på en lutande bänk och körde hammercurls, toppsetet på 20kg här, fast det var inte så tungt som jag hade tänkt mig.

Rysspress som första tricepsövning, den som Zebaztian lärde mig när Dennis och Jonathan var här. Gick riktigt bra, tog som fan idag. Lyckades koppla ur axlarna/övre bröst nästan helt o hållet, 60kg var toppsetet och inte heller här var det så tungt som jag trodde, klämde ut 15 reps på det. Fast några med hjälp.

Sedan liggande tricepsextension, Zebbe tekniken här med.

Efter allt Zebbe snack så får jag ju också önska han lycka till på alla tävlingar han ska göra, ska ner till Varberg och kolla Sweden Grand Prix iallafall


Sen ikväll har jag kollat på Green Street Hooligans 2 som var en riktigt bra film faktiskt. Mycket men "underhållande" våld i den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0