Gluteus

Den där jäkla rubriken är jobbig o komma på!!!!!

Idag har jag kört ett benpass iallafall, var själv så det var sådär till en början men lyckades psyka upp mig väldigt bra ändå. Hade velat köra knäböj, men imorse så kändes det som benpressens dag idag igen men när jag kom hem kom jag på att jag nog borde kört knäböj, aja.
Bra gick det iallafall, körde lite annorlunda genom att börja med pressen idag, vilket gav lite mer vikter såklart. 80kg mer än sist, repetitonerna kommer jag inte ihåg. Det blev en del även på 300kg.

Gick 60minuter på bandet efteråt också, har ökat cardion till 1,5-2h per dag. Försöker klämma av hyfsat mycket på morgonen, idag var det jobbigt. Jävla skitväder alltså, en timma var jag ute imorse iallafall men kom aldrig upp i nåt direkt tempo.
Har även sänkt maten pyttis, 100kcal ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0