Funderingar

Har vart dålig med att uppdatera igen, sämst är jag.
Har kört 2 pass sen sist, bröst triceps och rygg biceps. Bröstpasset gick riktigt åt helvete, var riktigt låg hela dagen och hade svårt att tänka överhuvudtaget, hade 0 ork på gymmet. Lite tråkigt eftersom jag var så jävla taggad för att träna bröst i söndags.

Idag gick det lite bättre, men orken tog slut snabbt och på biceps orkade jag knappt något. 20 hantlarna var snortunga i vanlig hantelcurl, i slutet ställde jag mig med 7,5kg i varje hand och körde istället.
Enarmslatsdrag som latsövning, var riktigt bra men lite tyngre än förra veckan. Fick lite tips av en trevlig kille jag lät köra imellan, som jag egentligen trodde att jag gjorde men tydligen inte tänkte på tillräckligt.

Har lite funderingar om dieten, hoppa ur tankarna om Ahlströmmer. Fortsätta dieta men inte riktigt till den hårdhet jag behöver för scenen, 95kg tror jag har rätt bra sommarform på och därifrån lägga på mig kvalitativ massa i massor. Ioförsig går tävlingsdieten fram o tillbaka för varje dag, men idag och igår har detta varit väldigt mycket på tapeten. Vi får väll se helt enkelt!

Imorgon har jag lite att göra som jag är nervös för. Jag får hoppas att det går som jag vill

Kommentarer
Postat av: Markus

Vilken överraskning.

2009-03-10 @ 22:55:33
Postat av: Eric

Vilken överraskning att den där Markus, han med den ultimata kroppen som är sten hård varje dag, hela året skulle kommentera.



Verkar som om dina föräldrar inte lärt sig uppfostra ett barn iaf.





Calle: Säger som jag sa på Msn till dig!

Bara det känns rätt för dig, så kommer jag stötta dig! Du är ung och har många år kvar att uppnå dina mål!



/Eric

2009-03-11 @ 18:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0