aaa

Dålig på o uppdatera igen, har vart låg hela veckan och motivationen har vart dåligt.
Idag gick det däremot hur jävla bra som helst på armpasset, aldrig haft sånt tryck. Helt underbart!
Körde med Hugo idag, min kära granne. Han skötte sig bra måste jag säga!

Dieten då, idag var det ju vägardag. Hoppades på 104kg. 104,2 stog den på, nöjd. En hel del kg kvar dock.
Midjan, 90,5.
Det går verkligen bort på rätt ställe, 1,5 denna veckan bara och 14 cm sammanlagt bort från midjan. Min minsta midja någonsin var i somras på 95kg. Då var den 87cm, inte långt kvar. Den ska bli bra mycket mindre iår med.

Tog några bilder, för att se om det har hänt något. Jag tyckte allt att det hade det.
Från i december

Och idag

December

Och idag

Kommentarer
Postat av: Axon

Ser bra ut (köttigt) :)



Du har ingen möjlighet att smycka min blogg så den ser mer ut som din med lite bilder på mig med mera?



Mvh

2009-03-18 @ 17:16:01
Postat av: Axén

Morsan tar bilderna ;)

2009-04-30 @ 13:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0