-

Mycket Cardio idag, 40 minuter imorse, 1 timma gympa och 20 minuter på bandet efter gymmet. Men det var bara skönt

Passet då, skönt med små korta pass ibland med, gick på under 30 minuter.
Hade lovat mig själv några reps på 80 i stående millitärpress, men det blev det inte. Tror jag tog ut mig lite för mycket på 70, där det blev 6 reps, nästan till failure. 1 reps hade jag nog klarat om jag inte vilat så lite menmen, direkt efter failen drog jag till 12 reps på 60, inte lika fina som jag brukar köra men ändå full ROM osv.

Kommentarer
Postat av: Feverf

Hello!

Ville bara säga att du ha fin grund.

Forsätt kämpa och tro på det du gör.

Se långt fram (flera år), det är då din verkliga JAG kommer fram.

Så det är kanon att redan nu börja tävla, för se dina svagheter och dina styrkor.

Mitt tips:

Slarva inte med något (alla muskler är lika viktiga).

Ha det gött!

Postat av: Joakim Bohm

Såg vad som skrevs på Body, skit i sådant kör på och ha roligt och vem vet du blir kanske en riktigt bra byggare om det är ditt mål.

Huvudsaken är att du gör vad DU vill ;)

2009-02-28 @ 14:04:03
URL: http://www.metrobloggen.se/fight
Postat av: Markus

Hur går det med deffen, Calle? :)



Längesedan vi fick en uppdatering.

2009-02-28 @ 22:58:40
Postat av: anton bontin

BRA STYRKA DÄR I AXLARNA ÄR MYCKET IMPONERAD

2009-06-01 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0