Diet.. igen

Nu börjar dieten igen, som varar i 8 veckor.

Lagom till att kunna njuta av avslutning och sommarlov utan att tänka på diet.
Tror det kan ge mig en väldigt bra form om jag håller det här, har aldrig haft så bra utgångsläge, har ju ioförsig nyss deffat men har gått upp en del kgn sen det.
Träningen går just nu bättre än någonsin vilket gör det lite tuffare att bara förstöra det, men jag är säker på att jag kommer öka i sommar ändå.

Kommer köra som innan, Protein Kolhydrater eftersom det uppenbarligen funkade väldigt bra på mig, dem sista 5 veckorna kör jag även Meltdown som jag har kvar, 2 kapslar per dag. Kommer inte gå ut lika hårt som innan, har en lite halvt ätardag varje lördag, håller dieten men äter mycket av dietmaten. Cardio kommer jag börja med ca 30 min per dag, sen får vi se.

Kommentarer
Postat av: T

aa biffen som vill bli förvandlad till HULKEN en vacker dag ? :P

2009-04-08 @ 13:05:58
URL: http://theriiisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är redan hulken kan jag lova ;-D

2009-04-16 @ 23:54:32
Postat av: Kristin

Grymt bra grabben.. det där kommer gå bra=)



2010-01-30 @ 20:12:16
URL: http://fitnesskickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0